2015/12/03

THE FUR

fur1 fur2 fur4 fur3.1

Tekoturkis 2hand / Kengät Bianco / Kynsilakka Seppälä

VIHDOIN! Oon kuola valuen selaillut Instaa ja Pinterestiä ihastellen mitä ihanimpia ja pörröisimpiä tekoturkiksia. Lähestulkoon myös jokaisessa liikkeessä/putiikissa, jossa oon vieraillut oon vaan ronskisti kokeillut jokaikisen takkivaihtoehdon. Mutta ei. Joko mallit on todella lyhyitä ja erittäin pientä mitoitusta tai eivät muuten vaan istu. Olin jo vähällä sijoittaa vajaan huntin erään liikkeen "no ihan kiva"-takkiin, mutta onneksi jäin miettimään ja poikkesin samalla reissulla Tammelan Fidassa.

Täydellinen. Pehmeä, mielettömän lämmin, isolla kauluksella varustettu musta tekoturkis lähti mun mukaan vajaalla kahdellakympillä. En lakkaa koskaan hehkuttamasta näitä kirpparilöytöjä! 

Yritän mahdollisimman nopeesti kehittää tänne myös asukuvia tän karvaturrin kanssa! 

Ja hei, JOULUKUU! Ihanaa kolmatta päivää kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti