2015/11/11

NEW IN - SAMUJI LONI POLO

samuji1 samuji2 samuji3

Neule Samuji Loni Polo

Sain ystäväporukalta valmistujaislahjaksi lahjakortin Tampereen One Man Band -liikkeeseen kesäkuussa ja kortti on kuumotellut mulla hyppysissä aina siitä asti. Olin jo etukäteen toivonut tätä ko. lahjaa pienen taka-ajatuksen kanssa koska oon aina halunnut omistaa suomalaisia designvaatteita. Olen myös tarkoituksella vaalinut lahjakorttia ja suunnitellut, että ostan sillä jotain upeaa ja sellaista mihin ihastun ensisilmäyksellä.

Viime viikolla päätin, että aika on koittanut. Astelin liikkeeseen ja ja silmäilin tarjontaa. Onneksi paikan omistaja oli paikalla ja lähti heti kättelyssä tarjoamaan vaihtoehtoja. Olin liikenteessä ehkä myös pienen paniikin siivittämänä, sillä parin päivän päästä olisin menossa Indiedays Blog Awardseihin ja mulla ei ollut mitään päällepantavaa. Joten lähdin etsimään ensisijaista vaatetta sinne. Sovitin monta vaihtoehtoa ja olisin suoraansanottuna voinut ostaa kaikki sovittamani vaatteet. Heti! Mutta jokin tuolla takaraivossa kuitenkin huuteli, että mieti vielä. 

Silmäni osui siinä tuoksinnassa pehmeään neulepinoon pöydällä ja erityisesti tuohon kauniiseen sinappiseen väriin. Aloin penkomaan neuleita ja kun sain käsiini tämän villaneuleen tiesin, että mun on saatava se. Sovitin ja se istui täydellisesti. Väri sopi mulle täydellisesti ja olkapäillä olevat pienen "vekit" tekivät muhun vaikutuksen. Neuleessa oli sitä jotain. 

Olin nyt kuitenkin tiukan paikan edessä sillä juhlavaate puuttui, mutta mun unelmien neule oli käsillä. Vietin varmaan noin tunnin liikkeessä pohtien haluanko näyttää upealta gaalassa suomalaista designia yllä vai sijoitanko neuleeseen, jonka väri eikä malli mene pois muodista ja jota tiedän käyttäväni enemmän kuin liikaa. 

No se vastaus oli helppo (lue : vei kuitenkin tunnin ratkaista). Tein täydellisen valinnan enkä voisi olla tyytyväisempi. Väri, istuvuus, malli, materiaalit.. Kaikki on kohdillaan tässä Loni Polossa. 

Myöhemmin tulossa vielä postausta neuleesta asukuvien muodossa!

Jenni <3 Samuji

2 kommenttia:

  1. On kyllä nätti! Suoalaiseen designiin kannattaa sijoittaa aina ;)

    http://www.thewildethings.com

    VastaaPoista