2015/09/17

AUTUMN BY H&M BEAUTY

hm2 hm1 hm3

H&M Beauty Cream Colour Lipstick

Sävyt

006 Brunette Ambition 
013 Amethyst 

Paljon on tullut kuultua kehuja uudistuneesta H&M Beauty-osastosta eikä suotta. Päätin pari viikkoa sitten käväistä Ideaparkin liikkeessä ja käydä vähän fiilistelemässä. Ja olihan se todella positiivinen yllätys! 

Huulipunat on mun juttu ja tykkään käyttää monia eri sävyjä ja yhdistellä niitä erilaisten asukokonaisuuksien kanssa. Eniten käytän eri punaisen sävyjä ja varsinkin näin syksymmällä tummanpunaista. Myös viininpunainen on yks lemppareista! 

Heti ensimmäisenä säntäsin siis huulipunien luo ja sävyvalikoima oli todella laaja! Huomio kiinnittyi heti moniin ihaniin ruskean ja violetin sävyihin mitä valikoimassa oli paljon. Oon Instagramissa kuolannut juurikin noita ruskeita sävyjä ja miettinyt onko se kuitenkaan vaalean suomalaisen blondin huuliin sopiva vaihtoehto?
No onhan se!

Menin ja ostin siis samalta istumalta kaksi huulipunaa, toinen syvä violetti ja toinen vaaleampi ruskea. Varsinkin tuo ruskea on todella hyvännäköinen niin arki- kuin juhlakäytössä ja yhdistettynä neutraaliin tai tummempaan silmämeikkiin. Violetti vaan on niin upean näyttävä ja rohkea sävy! Testattuani nuo kaksi totesin, että nämä on tullut jäädäkseen mun meikkipussiin! Punat ovat sopivan kosteuttavia ja pysyvyys huulilla on hyvä. Itse oon tottunut lisäämään punaa useaan kertaan päivässä, joten mua se ei haittaa vaikka sitä usein tarvitsisikin lisätä. Kun punat kuluvat, niin ne kuluvat mun mielestä nätisti eikä jää rumia rajoja huulien ympärille. Voin siis suositella lämpimästi näitä uutuuksia!

Ootteko testanneet vielä näitä huulipunia? Onko muita samanhenkisiä niinkuin allekirjoittanut? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti